Miłego dnia 🙂



Na wstępie chciałabym podziękować
za bardzo miłe przyjęcie mojego poprzedniego posta 😀
Jesteście wspaniali 🙂
Nie spodziewałam się takiego " zaskoczenia " z waszej strony 👄😀
Dużo osób pisało mi,
" Świetny post "
😍 " Roni się łza gdy się to czyta "
😍 " Masz rękę do pisania.Brawo! "
😍 " Oby więcej takich postów "
😍 " Dużo przez tego posta zrozumiałam/em "
😍 " Rozpłakałam się gdy to czytałam "

Klika osób także pisało czy napiszę coś jeszcze.
Hm... A czemu by nie 😀


A więc zaczynajmy! ❤ 🙂



Miłość to piękne uczucie.💝
W miłości masz osobę na którą zawsze możesz liczyć
nie zważając na przeciwności losu.
W miłości występują kłótnie,
ale to nic złego,
bo przecież w przyjaźni są też " rozczarowania " .
Są lepsze i gorsze dni 🙂




Im dłużej jesteś z osobą,
którą kochasz nie wstydzisz się już takich rzeczy jak np.
- mieć plany na przyszłość razem
- powiedzieć o tym co Cię dręczy  
itd... ♡



Nie boisz się jego reakcji,
gdy wyjdziesz w dresie, rozczochranych włosach, bez makijażu.
Nie boisz się jej reakcji,
gdy jesteś sobą ( np. bekanie po posiłku i tym podobne czynności życiowe ) ♥




Jesteście jednością 🙂
To właśnie tęsknota jest najlepszym dowodem miłości.
Umiesz się pogodzić z tym jakie obydwoje macie wady.
Bo przecież nikt nie jest idealny😉
Dla miłości nie jest ważne czy do siebie pasujecie 🙂
Ważne jest to, abyście byli szczęśliwi😊


Nie mówię, że nie...
Bo są gorsze chwile w związku gdzie macie siebie dość...
To chyba można nazwać " kryzysem ".
Nakrzyczycie na siebie,padnie kilka bolesnych słów... ♡



Ale jeżeli wiesz, że to
♡ " Ta jedyna "
♡ " Ten jedyny "
Nie będzie wam tak " łatwo " wszystko puścić w niepamięć.
Będzie trudno wam zapomnieć o każdej chwili spędzonej razem,
każde miejsce,
gdzie spędzaliście wolną chwilę razem już nie będzie tak " pięknie "
jak dotychczas...
Znajdziesz jedną rzecz od niej, od niego...
I wspomnienia wrócą...
Może właśnie wtedy załączy Ci się łza w oku ile ta osoba dla Ciebie była warta 😕



Miłość nie jest łatwa.❤
Nikt przecież tak nie powiedział 😉
Są gorsze chwile przecież to " normalne "...

Wiara nadzieja i miłość to trzy podstawowe wartości najważniejsze uczucia! ♡




 Ludzie są różni moim zdaniem 👄
Jedni się cieszą z Twojego szczęścia,
a drudzy zaś nie mogą sobie sami z sobą poradzić,
ale ich " porady " krążą Ci po głowie.




Mam nadzieję, że i ten post przypadnie wam tak do gustu jak poprzedni :)
Dozoba w przyszłych postach :)


Komentarze

  1. I w ten oto sposób utwierdzasz tych co myślą że jeśli para traktuje siebie jak rodzeństwo to jest coś normalnego. Pierwszy raz widzę taki post na blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne cytaty, wiele z nich ma bardzo piękne przesłanie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgadzam bardzo dobrze piszesz, jeszcze trochę wprawy i będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłość to piękne uczucie o ile jest stale pielęgnowane! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłość to świetna sprawa, gdyby nie miłość i moja dziewczyna to nie miał bym nic. Super wpis oraz zdjęcia ;) pozdrawiam facetem-jestem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Ogólnie to świetny pomysł na napisanie takiego posta 🙂 aż mnie natchnęłas do zrobienia pewnej rzeczy 😇

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu Twoje przemyślenia są wierszowane? To celowe?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post <3 daje do myślenia i przypomina aby bardziej docenić swoją drugą polówke, ważne aby o tym nie zapominać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny post. Składnia do refleksji ;)
    Chętnie przeczytam więcej postów twojego autorstwa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesień 😇

Powstanie bloga ;)